בקרוב תפתח סדנת פוריות גוף ונפש

אתגרים וקושי בתהליך הכניסה להריון לרוב מלווים במתח נפשי, מתח בקשר הזוגי ועומס ומתח פיזיים. תוכנית גוף/נפש לפוריות פותחה על מנת לעזור לך להקל על הסימפטומים של דכאון, חרדה וכעס ולגרום להפחתת הסימפטומים של מתח לאשה ולבן זוגה המנסים להרות.

במהלך ניסיונות להרות, נשים חשות פעמים רבות תחושות של עצב, דכדוך, חרדה, בדידות ותסכול. חשוב לדעת שתחושות וחוויות אלה משותפות לנשים וזוגות רבים שמתמודדים עם אי פוריות. את המסע הזה אינכם צריכים לעבור לבד. ייעוץ וטיפול רגשי לנשים העוברות ניסיונות ה0פריה הוא חלק בלתי נפרד מהטיפול הרפואי בתקופה מאתגרת זו בחייהן.

הסדנה משלבת הרצאות, לימוד טכניקות הרפיה והתמודדות תוך שיתוף קבוצתי עם נשים במצב דומה. הסדנא מתאימה לנשים בכל שלבי הטיפול: לפני תחילת הטיפולים, במהלכם או במהלך הפסקה במחזורי הטיפול.

הסדנה תוכננה במיוחד על מנת לסייע לך להחזיר את תחושת השליטה על חייך, להתבונן בדרך חיובית יותר על תהליך ההפריה וללמוד דרכים חדשות לסגל לעצמך תחושת בריאות נפשית ופיזית שתסייע לך בתהליך זה.
עצם השיתוף במחשבות ובתחושות עם אנשים החווים קשיים דומים, הלמידה על דרך ההתמודדות שלהם וההכרה בכך שאינך היחיד/ה הסובל/ת מאותו הקושי, יוצרים לרוב הקלה ומובילים להפחתת מתח.

מחקרים בתחום מראים כי להשתתפות בסדנה מסוג זה תרומה משמעותית בהקלה על תחושות חרדה ודכאון יחד עם עליה של יותר מפי שניים בשעור הצלחת טיפולי ה-IVF.

במחקר שנערך בארצות הברית נמצא כי 55% מהנשים שהראו קשיי פריון והשתתפו בסדנת גוף-נפש הרו תוך 6 חודשים לאחר ההשתתפות בסדנה, וזאת בהשוואה ל-20% בלבד מנשים בקבוצת הביקורת שלא השתמשו בטכניקות גוף-נפש. ממחקר שנערך משך 20 שנה, אשר עקב אחרי נשים שהשתתפו בסדנה, עולה כי תוצאות אלה עקביות: כמחצית מהמטופלות שהשתתפו בסדנה נכנסו להריון תוך שישה חודשים, ו-95% מהן הפכו לאימהות בטווח זמן של שנתיים.

משתתפים בסדנא לוקחים החלטות טובות יותר, מתמודדים טוב יותר עם מתח, מפתחים כישורי התמודדות טובים יותר, לומדים שיטות הרפיה ומשיגים שליטה טובה יותר על בריאותם.

בהצלחה!!!

השתתפות בסדנת פוריות גוף ונפש יכולה לסייע בצורה משמעותית בבהפחתת המתח והחרדה ובשיפור הפוריות והשגת הריון ולידה


רוצה לשמוע פרטים נוספים? צלצלי: 054-4458570
או מלאי את הטופס ואחזור אלייך בהקדם!