מרפאות פוריות הן קליניקות שנועדו לתת סיוע רפואי בכל הנושא של כניסה להיריון. מרפאות אלה נותנות מגוון רחב של שירותים וטיפולים שונים, על מנת לפתור בעיות רפואיות שונות הקשורות לפוריות. במאמר זה, נסקור בקצרה את פעילותן הכללית של מרפאות הפוריות. בנוסף, נתייחס גם למספר בעיות רפואיות שניתן לפתור במרפאות הפוריות, ולתהליכים שנערכים בקליניקות אלה.

מרפאת פוריות – מה זה?

כאמור, מרפאות פוריות נועדו לסייע לאנשים המתקשים להיכנס להיריון. בקליניקות הללו תוכלו לקבל ייעוץ, הכוונה, ואף טיפולים רפואיים שונים. אנשים רבים, גברים ונשים כאחד, נאלצים להתמודד עם בעיות פוריות כאלה ואחרות. לשם כך בדיוק הוקמו מרפאות הפוריות. לכן, אם אתם מתמודדים עם בעיית פוריות כלשהי, תוכלו לפנות למרפאת הפוריות הקרובה על מנת לקבל סיוע.

שחלות פוליציסטיות

תסמונת השחלות הפוליציסטיות היא הפרעה הורמונלית נפוצה בקרב נשים בגיל בפריון. למעשה, היא ההפרעה הורמונלית הנפוצה ביותר בקרב נשים. אחת מכל 4 עד 5 נשים לוקה בתסמונת זו. התסמונת גורמת לכך שאישה הלוקה בשחלות פוליציסטיות תקבל רק 3-4 מחזורי וסת בשנה. למרות זאת, סיכויי הכניסה להיריון עדיין גבוהים גם בקרב נשים בעלות שחלות פוליציסטיות. במרפאות הפוריות קיימים מגוון טיפולים, תרופתיים ותזונתיים כאחד, לטיפול בתסמונת השחלות הפוליציסטיות.

השבחת זרע

השבחת זרע היא תהליך בו בוררים את תאי הזרע הטובים ביותר לצורך תהליך הפריון. בתהליך זה מתבצעת סלקציה של תאי הזרע הטובים והחזקים ביותר, המרוכזים במקום אחד, על מנת להעלות את ריכוז הזרע ולהגביר את האיכות של התאים. השבחת זרע נעשית במקרים של ספירת זרע נמוכה, בעיה בתנועתיות הזרע, עקרות שנגרמת מסיבה לא ידועה, הריון של זוג חד מיני, וכדומה.

הזרעה

בדרך כלל, הזרעה נעשית לאחר תהליך של השבחת זרע. כאמור, השבחת זרע היא תהליך של ברירת זרעים טובים וחזקים. לאחר השבחת הזרע, מתבצעת הזרעה, שהיא בעצם תהליך של הזרקת הזרע לתוך הרחם באופן ישיר. כלומר, תהליך ההזרעה עוקף את מערכת יחסי המין הטבעית, ומעלה את סיכויי הכניסה להיריון.

ד"ר תמר סוקל ארנון

כפי שנכתב קודם לכן, מרפאות הפוריות נועדו לתת שירות רפואי בתחום ההיריון והפריון, בקליניקות ייעודיות. במרפאות אלה, תוכלו לקבל מגוון שירותים, החל מאבחון וייעוץ, ועד טיפול רפואי. כל אלה, נועדו לסייע לכם להיכנס להיריון, בצורה המקצועית והבטוחה ביותר. במרפאה של דוקטור תמר סוקל ארנון, תוכלו לקבל את הטיפולים שהוזכרו במאמר, ועוד טיפולים רבים אחרים. לדוגמה, המרפאה מתמחה במתן טיפולי פוריות, בירור אי פוריות, הפריה חוץ גופית, תרומת ביציות, הקפאת ביציות ומעקב היריון. כל אלה נעשים, כמובן, תוך הקפדה על התקנים המחמירים ביותר, ובשילוב ניסיון אישי, ושנים של עבודה בתחום. אם תרצו לקבל סיועי רפואי בתחום הפוריות, המרפאה של דוקטור סוקל ארנון היא המקום בשבילכם.